Επιστροφή Προϊόντων

Ποια είναι η διαδικασία για επιστροφή ενός προϊόντος;

Σε όλες τις παρακάτω περιπτώσεις θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 25510 26444 ή στο luminous.axd@gmail.com ώστε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και αποτελεσματικά!

Ποιες επιλογές υπάρχουν:

 

Υγιές Προϊόν

1) Αλλαγή προϊόντος με ένα διαφορετικό: Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε ένα προϊόν, κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 8 ημέρες από την ημέρα παραλαβής. Το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκετε στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί, ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του. Θα πρέπει επίσης να συνοδεύονται από την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αλλαγής ή το τιμολόγιο πώλησης. Η αλλαγή του προϊόντος σας με νέο (αφού διαπιστωθεί πρώτα το σφάλμα του κατασκευαστή ) θα γίνει μέσα σε διάστημα τριάντα ημερών (30) ημερών από την ημέρα που θα λάβουμε το προϊόν.

Τέλος τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Στην περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, πληρώνετε την διαφορά.

Η αποστολή και παράδοση των προϊόντων γίνεται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.(Τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον καταναλωτή)

2) Επιστροφή χρημάτων-Υπαναχώρηση: Εντός 8 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης για οποιονδήποτε λόγο. Επιστροφή χρημάτων για την αγορά του προϊόντος πλην των μεταφορικών εξόδων για την αποστολή στην αποθήκη μας.

 

Μη λειτουργικό προϊόν

Κατασκευαστικό Ελάττωμα

1) Αλλαγή με νέο λειτουργικό προϊόν: Πρώτα θα σας στείλουμε courrier ώστε να παραλάβει το δέμα. Εάν το προϊόν δεν λειτουργεί λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος και εφόσον επιβεβαιωθεί πρώτα το σφάλμα από τον κατασκευαστή (Ο έλεγχος θα γίνει από τους ειδικούς της επιχείρησής μας) θα αντικαταστήσουμε το προϊόν και θα σας το αποστείλουμε δωρεάν. Σε περίπτωση επιστροφής τυχών ελαττωματικών προϊόντων, θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, ενώ τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να επιστρέφονται με την συσκευασία αγοράς τους ώστε να σταλούν στην προμηθεύτρια εταιρεία. Θα πρέπει επίσης τα προϊόντα να συνοδεύονται από την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης, ή το τιμολόγιο πώλησης,

2) Επιστροφή των χρημάτων σας: Εάν έχετε ζητήσει επιστροφή χρημάτων σας θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.

Σε αυτή την περίπτωση, έπειτα από συνεννόηση μαζί σας, θα σας αποστείλουμε courrier ώστε να παραλάβει το προϊόν από το χώρο σας. Μόλις το δέμα φτάσει στον χώρο μας, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας. (Τα μεταφορικά για την επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος σε εμάς επιβαρύνουν την επιχείρηση)

Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.

Κακή/Λανθασμένη Χρήση

Αν το προϊόν μετά τον έλεγχο χαρακτηριστεί μη λειτουργικό από κακή ή λανθασμένη χρήση, έχετε τις εξής επιλογές:

1) Επιστροφή του προϊόντος σε εσάς: Σας επιστρέφουμε το προϊόν με χρέωση παραλήπτη βάσει του τιμοκαταλόγου της εταιρείας courier/μεταφορικής.

2) Καταστροφή του προϊόντος: Μπορείτε να ζητήσετε να καταστρέψουμε το προϊόν για εσάς ώστε να μην επιβαρυνθείτε με έξτρα έξοδα αποστολής.

 

Λάθος Εκτέλεση Παραγγελίας

Σε αυτήν την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικώς για να διεκπεραιώσουμε το αίτημα σας.

 

Ακύρωση παραγγελίας

Για να ακυρώσετε μια παραγγελία που έχετε κάνει και δεν έχετε παραλάβει ακόμα το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο 25510-26444.

Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το 25510-26444 ή μέσω της φόρμας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας luminous.axd@gmail.com, έπειτα ο συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει για τις επιλογές που έχετε.

 

Τέλος, επιστροφές δεν γίνονται δεκτές στα προϊόντα περιποίησης (Κρέμες, αρώματα, lip gloss, lip balm, lip oil, scrub, Σετ Δώρων).